Saturday, February 26

Congratz, you're just another name on his 'been there done that' list

Heej på eerr! Sara gnäller om att jag är dålig på att uppdatera här och det kan jag faktiskt hålla med om men är på bättringsväg. Har mått jävligt illa hela dagen och pinsamt nog har bakis fått en helt ny innebörd. Tidigare idag hängde jag med min lilla ängel ylva som även sov över här inatt. Vårt häng bestod av att hon bakade tigerkaka och fixade lunchen till min familj medan jag satt och klagade och tittade på. Hahaha.
Senare åkte jag till kista med mig själv som sällskap och kollade lite i affärer. Fick med mig massor av underkläder hem och fick även med mig några snygga tröjor.
Skulle egentligen träffat eri nu på kvällen men kände att jag borde ligga hemma och bara ta det lugnt ist så nu ligger jag här i min säng och äter nachos, dricker multivitaminjuice och kollar på notting hill. Snart blir det att sova, wääääääähhh, natti. 


BFF

No comments: