Wednesday, March 23

Put your eyes on me, and I know a place where we can get away

Skulle egentligen till Linn imorgon och färga håret men eftersom dom inte hade kundtid eller vad man ska kalla det den här veckan så blir det inte av. Måste verkligen klippa håret snart också. Cpslitet, vilket inte är så konstigt eftersom jag plattar det var dag. Ajabaja Ska bli brunett i alla fall tror jag. Vill ha en liten förändring i livet och då passar ju att byta hårfärg bra.
Ska snart till friskis och det är med glädje jag kan meddela att detta definitivt är sista gången jag jobbar där, for now iaf. Sedan skulle jag vilja åka och fika med min vapendragare på john chris men icke sa nicke. Efter friskis blir det att plugga till matteprovet imorgon. Har inte rört matteboken än heller vilket är bra jobbat.
Hej så länge


No comments: