Thursday, March 31

You used to mean so much to me, but now…you’re just another name on my been there, done that list.


Fan. Har haft en riktigt dålig morgon så nu är jag på dåligt bajsblää humör också. Först så försov jag mig imorse och vaknar av att Sara smsar kl. 9.05 och frågar vart jag är någonstans eftersom årsmötet för elevrådet började kl 9.00. Jag rusar upp, fixar mig lite snabbt och är i skolan en halvtimme senare. Cred!
 Sedan väl i skolan smsar Emmelie och frågar om jag ska med till nationalmuseet som vi skulle till idag med klassen. Men det hann jag ju självklart inte så nu måste jag åka dit själv i veckan. Roligt! Hatar att jag blivit så himla vimsig och glömsk den senaste tiden.

Nu är jag i alla fall hemma igen och ska ut och springa lite tänkte jag. Börjar inte förens kl 2 så har mycket tid på mig. Skönt!

No comments: