Sunday, May 29

ATT VARA FÖRÄLSKAD I FEL PERSON

Har suttit och tänkt att jag ska plugga matte praktiskt taget hela dagen men istället har jag kollat lite i boken, kollat lite på gossip girl, kollat lite i boken, kollat lite på gossip girl och så har det pågått hela dagen så nu sitter jag här och panikpluggar lite smått. Varför är det alltid samma visa med mig?

Hoppas att provet mot min förmodan inte går åt helvete och överlämnar nu detta i guds händer som kanske är på min sida och hjälper mig imorgon? 

Jag och fina Jennifer igårkväll x2

Något som jag tänkt mycket på idag föresten är hur otroligt orättvist livet är och att man ska ta vara på det.
You only live once...

2 comments:

Anonymous said...

vart har din header tagit vägen?

Oliviahilda said...

Har utan tills jag fixat en ny och lite snyggare hehe