Saturday, May 7

Because no matter where you run, you just end up running into yourself

Godmorgon/förmiddag alla fina!

Har varit riktigt dålig på att uppdatera de senaste veckorna måste jag medge men har haft mycket annat för mig så därför har bloggen fått lida. Verkar dock som att jag har min trogna läsare som kickar in här dagligen trots noll uppdatering så tummen upp till er hähä!
Igårkväll stack jag, Ylva och Sara till en kille vid namn Martin där vi umgicks med trevliga människor. Satt ute i kylan och pratade, körde något wiiliknande spel och drack vin. Måste flika in att jag var grym på det där spelet också, vann alla dansbattles så cred till mig.

Kom hem från Sara för ett tag sedan och nu ska jag snart bege mig in till staden för att möta upp Linn. Vi ska fika ute i solen förmodligen och sen ska jag leta efter den fina bikinin från hennes och mauritz som verkar vara slut överallt.

Hej så länge

No comments: