Thursday, June 9

We don't waste no precious time

 Fabian och jag
 Hahaha! Emmelie, Robin och Hanna.
 Jag och bff
Niklas, Fabian, Jennifer och Klara.

Igårkväll hade vi som sagt utspark för treorna som tog studenten förra onsdagen och tycker faktiskt att det blev riktigt lyckat trots att det inte var så mycket folk. Vi ställde in det tidigare på dagen eftersom regnet öste ner men sen när det plötsligt blev strålande sol så vare back on track igen! Mysig kväll blev det!

Idag efter hörselkollen drog jag in till staden med Eri och gick på Saras utspring. Så himla fin var hon! Efter utspringet hängde jag med på hennes flak, och efter mycket strul med musiken så löstes det och vi fick åka iväg. Och fyfan va kul det var! Helt dränkt i öl blev också så när man kom hem luktade man gott hehe.
Nu ska jag snart iväg på Saras mottagning och äta massor av god mat! Är helt sjukt hungrig så lite mottagningsmat kommer sitta fint. Därefter ska jag möta upp Ylva så ska vi även sticka iväg på Matildas mottagning. Fun!

No comments: