Thursday, June 23

You are beautiful. You might not see it but I do.

Har hunnit lägga ansiktsmask Strawberry & Passionflower Cream, öppnat tennisbanan för dagen, fått ännu en bokning sådär klockan åtta på morgonen och ätit tekakor med salami och prickigkorv på. Och då har klockan inte hunnit bli nio ännu. Sitter och väntar på att konsum ska öppna då jag ska gå och köpa grönsaker. Ska göra en fet pastasallad med god dressing också. Mums! Därefter blir det nog en powerwalk i solen.

Annars då? Varför jag inte bloggat på ett par dagar är eftersom jag inte haft tillgång till dator och mobilt är för jobbigt för lilla mig hehe. Men jag har det i alla fall bäst här på västkusten, mer bestämt här på Bohus-Malmön och hoppas att ni har det med vart ni än befinner er. Får se när det blir uppis igen men people, stay tuned!

1 comment:

Hanna Karlsson said...

wiiiiho, update! Hoppas allt är bra beeebo