Friday, August 12

BARFOTA FÖTTER GENOM HELA STAN


Jag mår riktigt bra just nu. Är fortfarande lite halvt sjuk så på det fysiska planet har jag ju mått bättre, men har inte mått så här bra som jag gör nu på riktigt jävla länge. Inte varit så här nöjd. Tillfredställd. Love the feeling i vilket fall.

Hängde med Peggah idag. Solade gjorde vi så nu är jag bränd från topp till tå. Lovely. Kräftan må bli mitt nya smeknamn men hellre röd än blek. Nästan i alla fall. Åka in till staden hann jag också med. Kollade i affärer, köpte födelsedagspresent och bara vandrade runt. Trivs bra i mitt eget sällskap gör jag nu också. Förr skulle jag aldrig åkt in till stan själv men nu är det bara skönt. Få det man vill gjort och slippa den gnällande kompisen som tycker att man tar för lång tid på sig i omklädningsrummet.

På tal om något helt annat så lyckades jag även blotta mig idag när jag strosade runt i sis klänning från Barca. Ner till strax ovanför naveln åkte klänningen. Bra dag!

No comments: