Wednesday, August 31

We both know I'm not what you need

Har haft några sjukt fullspäckade dagar, men nu när skivan är bokad och flaket fixat så är det som att en sten har lyfts från mina axlar så att säga. Jag, Isabelle och Meron var och kollade på lokaler till studentskivan igårkväll och Rose var som kärlek vid första ögonkastet. Och hela nt-gymnasiets studenter kommer att vara samlade på ett och samma flak. Kommer bli fett!

Jag och Anna bokade äntligen trippen till Barca idag så den 14 september sticker vi ner till min saknade Nina och den välbehövda värmen. Åh, vill bara flyga iväg nu. Packa shortsen, flip-flopsen, sommarklänningar och tunna tunikor. Nej nu blir det att sova för imorgon är det jag som befinner mig på gymmet klockan 09.30 prick!!


108 dagar till 18 barre. Nedräkningen pågår mina vänner.

No comments: