Wednesday, January 5

Come on skinny love just last the year

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
- 2 stycken, ena till skåpet andra till huset

Vilken svordom använder du mest?
Fitta och fan. Förstnämnda måste jag sluta säga, riktigt fult

Äger du en iPod?
- Jupp

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
- Beror på men oftast hellre med på bild hähä

Vilken var den senaste filmen du såg?
- Eden lake

Har någon någonsin kallat dig lat?
- Haha det händer väl, fast väldigt länge sedan nu

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
- Chokladmjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- Yes

Vad åt du till middag?
- Inte ätit middag

Använder du huvtröjor?
- Yes det gör jag

Kan du vissla?
- Jao

Vem var den senaste som ringde dig?
- Linn Eriksson

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
- Ja det tror jag nog

Vilken film kan du alla replikerna till?
- Mean Girls

Diskar du din egen disk?
- Nope, diskmaskinen sköter det

Har du gråtit offentligt?
- Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
- Stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?
- Älskar och lära mig nya grejs, så ja

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
- En tatuering på handleden och en på revbenen sen är jag nöjd.

Vem var din favoritlärare?
- Min gamla idrottslärare ian för att han är galet snygg hähä

Har du en blogg?
- Nej verkligen inte

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
- Cad

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Humor

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- Ja oftast, hatar att sitta stilla och inte göra något

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
- 18 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Ja eller det beror på vad det är om

Tror du att gud är en man eller kvinna?
- Tror inte på gud, men om gud skulle finnas är han definitivt en man

Vad var det senaste du åt?
- Pasta med ketchup

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
- Samma kön skulle jag tro

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- Efter Olivia Newton-John kanske? Ingen aning faktiskt

Gillar du senap?
- Usch nej

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Jag det är något jag måste gjort innan jag dör

Sover du på sida, mage eller rygg?
- Sida, mage och rygg

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
- Jag skulle avstå

Tycker du att du är attraktiv?
- Ja, eller oftast tycker jag det

No comments: