Monday, April 4

Life is no nintendo game. You don't get another chance.

Har vart på poleinverts med Ylva så nu är jag fett trött. Gick inte alls bra idag, fick jätteont när man skulle klämma fast sig på stången med armhålan typ haha och inget ville funka. Gillar inte sånna här dagar när inget går som man vill. Skolan var bra dock. Och Ylvisen. Nu ska jag skriva en svenskainlämning due idag och sedan ska jag sova. Hoppas på att nattens skönhetssömn kommer att göra så att rödlyset mellan ögonbrynen försvinner hehe. Imorgon kommer jag vara en rolig Olivia igen. Ska ju bland annat på dans fuego imorgon. Wohooo!! Nej men det kommer bli fett kul! Ska gå med älskade mammi och kanske Ylva också hänger på?

Förövrigt så är min bajs syster i Kap Verde nu. ÅÅH! Jag är lite avundsjuk faktiskt. Ska bli grymt cpbra i skolan nu också. det är dags att skärpa sig känner jag.

No comments: