Saturday, June 18

I can't stop this feeling

Gårkvällen spenderade jag med min fina Jennifer hemma hos henne och vi kollade klart på season 2 av True Blood. Gaaah så bra det är! Och Alexander Skarsgård är ju inte helt fel att vila ögonen på heller. Den 26 juni kommer ju första avsnittet på season 4 också, åh längtar!

Idag har jag ägnat hela förmiddagen åt att packa eftersom jag sticker ner till västkusten imorgon med la familia. Ska bli så jäkla skönt att få komma bort ett tag men hur satan packar man för att vara borta i 7 veckor!? Haha har vänt upp och ner på mina garderober för att jag bara ska få med mig det allra viktigaste men svårt äre!
Hursomhaver, nu sitter jag i alla fall och väntar på tåget. Ska in till stan och luncha med Ylva och Gustav. Notera att jag ska luncha!

No comments: